Saturday, October 8, 2016

It Security Opleiding Vir Eindgebruikers Hoekom Dis 'N Moet

IT Security Opleiding vir Eindgebruikers: Hoekom Dit is 'n Moet Deur Michael Gabriel Sumastre Om te sê dat besigheid tendense wat daarop gemik is inligtingstegnologie afhanklikheid is 'n understatement. Meer en meer, is die markomgewing raak ontvanklik teenoor IT-dienste gelewer, die verandering van die besigheid landskap op sigself. Bewys hierdie tendens, onafhanklike internasionale navorsingsmaatskappy Forrester Research voorsien dat in 2012 en 2013, die mark landskap vir tegnologie verskaffers sal gevorm word deur oorgange in die aankoop van IT-dienste en goedere. Terwyl 'n verlangsaming in die besteding op hande is as gevolg van die 2011 resessie weiering terug, spandeer teenoor nuwe tegnologie sal na verwagting. Back-up die Forrester bevinding, IT-navorsing en raadgewende maatskappy Gartner Research, Inc. voorspel dat in 2012, sal globale IT-besteding nader 3800000000000 $. toon 'n 3,7 persent groei vanaf 2011. Terwyl 'n florerende bedryf, is inligtingstegnologie wat gekenmerk word deur die proses en werking kompleksiteit wat dikwels 'n organisasie van die bevordering van sy doelstellings verhinder. Een van die vele ander uitdagings, is dit nie ongewoon vir maatskappye om uit te vind hul projekte te sink en implementering besig om 'n ramp as gevolg eindgebruikers is nie 8220, voldoende taught.8221; Erger nog, het gevalle van misbruik en vertroulike inligting bloot in 'n organisasie algemeen geword. In 'n algemene sin is dit eindgebruikers word dikwels beskou as die swakste skakel in die gebiede van die gebruik en sekuriteit bestuur. Toegang tot die mees kritieke en vertroulike inligting, eindgebruikers óf die kennis vir omleiding sekuriteit stelsels, of die totale gebrek aan dit vir die beskerming van die welsyn van die netwerk 'n organisasie se. Vermelding voormalige Bloomberg CSO en Experian CISO Stephen Scharf, IT-sekuriteit aanlyn bron van inligting SC Magazine dui op die menslike element as 8220, die grootste veiligheidsrisiko in enige organisasie, "let hoe voorkoms van sekuriteitsbreuk in 'n IT-omgewing kan toegeskryf word aan menslike onkunde en menslike foute, in teenstelling met kwaadwillige. Cooperative IT-sekuriteit navorsing en opvoeding firma Die Amerikaanse SANS Instituut onthul in sy navorsingsverslag wat organisasies het die neiging om klem te plaas op die tegniese aspekte en beheer wat kom met elke IT-proses. As gevolg hiervan, die 8220, menslike element8221; oor die hoof gesien, sodat naïewe gebruikers aanlyn indringers wat hul pad kruip in die agterdeur en kry traksie in 'n organisasie onbewustelik verwelkom. In hierdie verband, eindgebruiker onderwys en opleiding is 'n verantwoordelikheid wat vierkantig val as 'n bestuur kwessie. Om te verbeter IT-prosesse en doeltreffend uit te voer sekuriteit stelsels, organisasies en industrieë van alle groottes plek beduidende klem op navorsing en sagteware opgraderings om take te outomatiseer en produktiwiteit te verbeter. Bottom line voordele kan egter nie verwesenlik word nie, tensy die eind-gebruikers in staat is om die oorgang suksesvol te maak. Vir hierdie doel, die beplanning van die eindgebruiker opleidingstrategieë langs die uitrol van nuwe IT-stelsels skep die verskil. Meer as opvoeding, die voorbereiding en ondersteuning van IT verbruikers, omvattende eindgebruiker opleiding te identifiseer en te evalueer individuele vaardighede. Begeleiding van eindgebruikers deur die hele proses met konsekwent en duidelike kommunikasie help bepaal hul gereedheid vir die verandering wat deur die implementering of op te gradeer gebring. Met kundige eindgebruikers, is bedreigings en kwesbaarhede minimum beperk word. Horden loop Eindgebruiker Opleiding Sukses Hindernisse Die behoefte om op te voed en op te lei werknemers buite die IT vlakke van 'n organisasie is erken vir die jaar. Met die onlangse toename in voorvalle van geraffineerd ontwerp malware aanvalle egter eindgebruiker bewustheid en opleiding word toenemend onontbeerlik. 'N realistiese siening van die situasie bied die probleme wat organisasies wat selfs die beste ontwerp is opleidingsprogramme tout. Gartner oproepe vir IT-organisasies te vestig 8220; n beduidende dissipline koördineer versprei activities8221; indien hulle dit wil doelwitte in 2012. Gartner beklemtoon die behoefte om verhouding bestuur in plek gestel, met die klem op die opleiding van die mense wat verantwoordelik is vir die lewering van die dienste, sowel as die einde gebruikers en verbruikers te bereik. IT eindgebruiker onderwys en opleiding nie net betrek oordra proses en sekuriteit moets en donts. Ewe belangrik is die onderrig van die gebruiker gemeenskap te help nie praktyke afleer om duidelik te vind waarde in die verkryging van inligting en die voorkoming van onbeplande blootstelling van vertroulike inligting. Soortgelyk aan die bekendstelling van nuwe beleide, die implementering van nuwe IT-stelsels vereis gedragsverandering en vooruitgang na 'n hoër vlak van begrip. Organisasies kan nie toelaat dat die opvoeding en bewusmaking aspek te wees uit die lus om te verseker dat die strategieë vir die behoud van IT bates in plek is. IT-onderrig en opleiding is dan ook vir die lewering van die regte boodskap aan die regte gehoor. Skalering die program of segment die regte mense om die opleiding te ontvang is ideaal, in teenstelling met wat mense in die organisasie wat nie betrokke was by die proses. Dit het egter oor-opvoeding nie die truuk doen. Organisasies moet verstaan ​​dat mense 'n sekere drumpel en kan net soveel inligting te neem. As sodanig, die stuur van die toepaslike boodskap is net so belangrik. Deur die behoud van ooreenstemming met die prosesse en strategieë vir die lewering van boodskappe aan eindgebruikers, IT-organisasies in staat is om hul opleiding ontvangers betrokke te raak in die proses. Konsekwentheid in die benadering vir die opvoeding van eindgebruikers vergemaklik ook die prosedures vir opvolg en terugvoering werwing. In die ontwikkeling van 'n IT-opleidingsprogram vir eindgebruikers, dit is van kritieke belang vir organisasies om hul gehoor luister en voortdurend te hou huidige, of sluit die program met, hul behoeftes. In die groot skema van dinge, die kwaliteit van die IT dienste gelewer deur maatskappye en organisasies begin en eindig met die persepsie van eindgebruikers. Ten spyte van pogings om te skep en voortdurend te ontwikkel tegnies foutloos IT-prosesse en stelsels, die manier waarop eindgebruikers sien die stelsel te wees en aan te wend dit is koning. Uitskakeling van die eindgebruiker swakheid beskou om 'n enorme uitdaging aan te bied in die IT-bedryf. Maar goed beplande eindgebruiker bewusmakingsprogramme en opleiding word gesien om die situasie aan te vul om 'n aanvaarbare vlak, en die risiko's aansienlik verminder. Nodeloos om te sê, te verseker dat dit verbruikers en eindgebruikers te verstaan ​​hul rol in die beskerming van 'n organisasies IT bates is so krities as die implementering van 'n effektiewe sekuriteit strategie. Dit is net vir werknemers presies weet hoe om die nuwe tegnologie te gebruik om sy volle potensiaal kan beleggingsopbrengste word werklik gegenereer.


No comments:

Post a Comment