Monday, October 10, 2016

Insig Morgan Stanley Makelaars Skaaf Aan Glitches Nuwe Stelsel Se

Insig: Morgan Stanley makelaars skaaf aan glitches se nuwe stelsel Deur Lauren Tara LaCapra. Joseph A. Giannone. Ashley Lau NEW YORK (Reuters) - Morgan Stanley Smith Barney se nuwe makelaars tegnologie platform is gekenmerk deur glitches wat finansiële adviseurs die firma se gefrustreerd en het 'n lang en duur samesmelting duurder, makelaars en ander mense wat vertroud is met die situasie gesê. Die besigheid, is die resultaat van 'n 2009 kombinasie van Citigroup se (CN) Smith Barney en Morgan Stanley se (MS. N) kleinhandel makelaars in 'n operasie wat nou in diens byna 17.000 adviseurs toesig te hou oor 1700000000000 $ in bates, oorgedra Smith Barney makelaars om die nuwe stelsel in drie golwe vanjaar. Die platform - genaamd "3D" in 'n knipoog na die "multi-dimensionele ontwerp" - is bedoel om jou te laat die firma se leër van makelaars alles van die handel aandele en pluk fondsbestuurders om te help kliënte te bestuur hul risiko's te doen. Morgan Stanley het belowe makelaars 'n state-of-the-art stelsel wat die beste van beide maatskappye sal kombineer en adviseurs in staat stel om die mees insiggewende finansiële advies in die besigheid gee. Die driejarige integrasie van die besighede is grootliks voltooi, maar die finale stelsel is teleurstellend om baie makelaars, volgens onderhoude met 'n dosyn huidige en voormalige werknemers van die firma. In waarskynlik die mees ernstige wanfunksionering tot dusver, sekere opsie en afgeleide transaksies nie sommige makelaars vereis marge plaas vir ten minste twee dae vroeg in Julie, twee makelaars gesê. Marge is kollaterale dat beleggers moet plaas teen 'n paar ambagte wat 'n hoë risiko van verlies dra. Morgan Stanley se span probleem op te los die probleem opgelos deur die derde dag, en in die tussentyd, toesighouers het makelaars marge plaas as hulle normaalweg sou, die makelaars gesê. Hulle het gesê die firma het 'n amptelike riglyne oor hoe om voort te gaan gedurende die dae sonder vereistes marge gee nie. Morgan Stanley het ontken dat daar 'n probleem met die stelsel vir die opstel van marges was. Sommige makelaars sê hulle het ook probleme met buitelandse valuta transaksies, veranderinge aan die kliënt rekeningnommers, stadiger handel verwerking, vertragings in die lewering van fondse om die behoorlike kliënt rekeninge en, by tye, stelsel uitval. Die probleme kan duur wees as die firma is vergoed sommige kliënte vir vertragings en personeel moraal gely het in sommige gebiede. Die klagtes kom op 'n sensitiewe tyd vir die makelaars bedryf. Duur tegnologie glitches op die Nasdaq aandelebeurs tydens Facebook Inc se (FB. O) handel debuut in Mei, en hierdie week by handel firma Knight Capital Group Inc (KCG. N), het verhoogde kommer oor die vraag of risikobestuur tred kan hou met tegnologie. Morgan Stanley se rykdom bestuur besigheid, intussen, het swak gevaar teen verwagtinge as gevolg van 'n taai belê omgewing en integrasie kwessies. Inkomste in makelaars afdeling van die bank se val 4 persent in die tweede kwartaal en die 12 persent voorbelaste wins is steeds kort van "mid-tieners" teiken die firma se. Morgan Stanley verwag om sy prestasiedoelwitte teen die middel van volgende jaar te bereik, sodra integrasie koste van $ 80.000.000 $ 100 miljoen per kwartaal, vir dinge soos die nuwe platform, gaan weg. Maar terwyl die firma aanvaar dat die koms van die platform se nie heeltemal vlot gegaan, sê sy bekendstelling was noodsaaklik. Die bank het ook betwis bewerings makelaars se oor stadiger handel nedersetting keer, en het gesê daar is geen stelsel kragonderbrekings as gevolg van die tegnologie verander het. En sommige van makelaars die firma se ook sê dat hulle ten spyte van groeipyne verkies die nuwe platform om die ou. "Dit was die grootste tegnologie omskakeling ooit in hierdie bedryf, en 'n paar rowwe kante was onvermydelik," het Morgan Stanley woordvoerder James Wiggins in 'n verklaring gesê. Die ou Smith Barney hoofraamrekenaar opstel was uitgedien, sê Wiggins. "Die voordeel van 'n moderne web-gebaseerde platform is dat ons verbeteringe vinniger kan maak en dinge (finansiële adviseurs) hou nie van verandering." Die firma sal hou om verbeteringe aan beide die tegnologie en operasionele prosedures, het hy gesê. Dit het 'n interne veldtog genaamd "Ons hoor jou," moedig makelaars om klagtes wat verband hou met die 3D uitrol registreer stapel gestuur. Morgan Stanley se uitvoerende hoof, James Gorman het ontleders het verlede maand dat die oordrag van makelaars op die 3D platform was byna voltooi en dat die besigheid glad loop. "Ons kan nou uiteindelik sien uit daarna om die voordele van 'n ten volle geharmoniseerde besigheid met 'n beduidende skaal," het hy gesê. Kombineer tegnologie stelsels is nooit maklik nie. Onversoenbare stelsels moet gekombineer word en duisende makelaars - wat probeer om kliënte te dien en is gewoond aan hul ou, bekende stelsel - moet heropgelei. "Dit is soos Sisyphus, stoot die rots op die krans," sê Colin Clark, 'n ontwikkelaar op tegnologie raadgewende firma Wolk Event Processing, wat werk met top Wall Street banke op sulke kwessies. "Dit is groot stelsels wat 'n impak duisende mense - dit is net 'n monsteragtige, meer jarige proses met soveel risiko omdat so baie dinge moet reg gaan in die regte volgorde op die regte tyd." Skroef-ups, het hy bygevoeg, is onvermydelik. Groot probleme, al is, moet uit gestryk teen die tyd dat die nuwe sagteware is uit om makelaars gerol, sê Eric Scott Hunsader, stigter van handel sagteware en IT-maatskappy Nanex. eer STELSEL Maar daar talle kwessies is, en 'n paar voorvalle het duur is. In 'n onlangse geval, Morgan Stanley het 'n $ 15,000 uitgawe erken wanneer versoek 'n belangrike kliënt se om 'n dalende voorraad te verkoop 'n paar uur neem om te voltooi as gevolg van stelsel foute, 'n makelaar gesê. Die firma het ingestem om make-up die verskil vir die kliënt, wat gedreig het om sy besigheid elders neem. Transaksies wat voorheen 'n stap geneem op die Smith Barney platform nou betrek ses tot agt stappe, twee makelaars sê die verlangsaming hul vermoë om ambagte te voer of inligting te versamel vir kliënte. In sommige gevalle, het ambagte of fondsoordragte wat gebruik word om minute of ure neem dae geneem om te voltooi, insluitend oordragte van geldmarkfondse te keur rekeninge so kliënte rekeninge kan betaal nie, 'n paar makelaars gesê. As gevolg hiervan, het Morgan Stanley Smith Barney skryf briewe aan verhuurders en bedek wip tjeks om kwaad kliënte wat gedreig het om hul besigheid elders te neem behou, het gesê een makelaar. Hy beraam sy tak spandeer duisende dollars op sodanige gelde in die afgelope maand. Morgan Stanley het gesê dit kan nie kommentaar lewer oor sulke sake sonder om te weet spesifieke besonderhede van die makelaars en kliënte. Die marge probleem veroorsaak sommige kwaad kommentaar. Op 'n personeel vergadering verlede maand in 'n kantoor in New York gestaan ​​'n bitter makelaar en het gesê hy kon "bankrot" die firma deur die plasing van groot verbintenis sonder voldoende marge, het gesê een makelaar wat teenwoordig was. Morgan Stanley het gesê dit sou nie moontlik wees nie, want geen enkele makelaar bestuur genoeg geld of neem op genoeg risiko vir die hele firma bankrot. Die grootte van die betrokke bedrywe en die omvang van die potensiële risiko as marge nie gepos is nie duidelik nie. Nog 'n makelaar gesê toesighouers het personeel by die "eer stelsel" gebruik totdat die vereiste marge is vasgestel deur vrywillig plaas alles marge gewoonlik vereis sou word deur risikobestuurders die firma se. Dit is nie duidelik of makelaars so besig was, het hy gesê. 'N Aantal makelaars, ander werknemers en konsultante wat aan Reuters gepraat het gesê die probleme in die war, veral sedert Morgan Stanley reeds twee ander golwe van tegnologie doelskoppe voltooi voordat die nuutste in werking getree het op 9 Julie. "Dit is óf onnoselheid of wanbestuur, een van dit is baie scary," sê 'n makelaar. Rolls Royce Binne Morgan Stanley, nie almal is negatief oor die veranderinge. Phil Zaczek, 'n Chicago-gebaseerde Morgan Stanley Smith Barney adviseur wat aan Reuters gepraat op versoek van die firma, het gesê die 3D stelsel inkorporeer funksies soos kontak bestuur, opgekyk sekuriteite en uitvoering van transaksies, wat voorheen afsonderlike aansoeke op die ou Smith Barney platform nodig. "Ek dink dit is voor wat ons gebruik om dit vir julle lig jaar," sê Zaczek, 'n voormalige IT uitvoerende. Hy het gesê die klagtes van ander waarskynlik stam van die probleme van die opgevolg n nuwe en verskillende stelsel, nie van enige werklike probleme. Joe Cervantes, 'n Morgan Stanley Smith Barney adviseur in Los Angeles, wat ook gepraat Reuters op versoek van die maatskappy, het gesê: "Dit is 'n Rolls Royce en die Smith Barney stelsel is 'n Buick." Twee ander makelaars wat aan Reuters gepraat onafhanklik het ook gesê hulle het geen groot probleme met die nuwe platform. groeipyne Die probleme met die platform kom op 'n tyd wanneer Morgan Stanley, wat nou besit 51 persent van die gesamentlike onderneming, wat tans sukkel met Citigroup oor die prys wat dit sal betaal om 'n bykomende 14 persent aandeel in Morgan Stanley Smith Barney koop. Morgan Stanley het aangedui dat hy waardeer die hele onderneming op ongeveer $ 9000000000, terwyl Citigroup sê dit is die moeite werd $ 22000000000. Morgan Stanley het gesê dit het aanvanklik gedink dit kan vinnig beweeg gesofistikeerde gereedskap en funksies van-bediener-gebaseerde platform Smith Barney se op sy web-gebaseerde stelsel. Toe dit begin die toets van die tegnologie, het dit duidelik geword die uitrol sal langer neem en meer kos as wat verwag is. Die projek getref sy eerste INVOEGEN verlede jaar toe tegnici probeer om Smith Barney se winsgewende bestuur-fondse besigheid op die 3D-stelsel sit. Tegniese mislukkings gelei bestuur te vertraag die integrasie proses en uit te voer addisionele toets, het bestuurders gesê. Recruiter Danny Sarch van Leitner Sarch Consultants, sê Morgan Stanley makelaars kontak hom oor werksgeleenthede tegnologie kwessies as een rede waarom hulle wil verlaat Morgan Stanley Smith Barney het aangehaal. Makelaar klagtes wissel van vertraagde fonds oordrag na die verdwyning van 'n kliënt verjaarsdag aanmanings en ander waarskuwings dat is gestoor op die ou Smith Barney stelsel, het hy gesê. "Die firma geverf 'n foto van 'n beter toekoms," het MarketCounsel besturende direkteur en Brian Hamburger, 'n prokureur wie se firma beveel groot firma makelaars verlaat om onafhanklike besighede te begin. "Maar as die stelsel van stapel gestuur is, dit is underwhelming nie." (Bykomende verslagdoening deur Jessica Toonkel en Jennifer Cummings; Redigering deur Lauren Young, Jennifer Merritt, Prudence Crowther, Martin Howell)


No comments:

Post a Comment